Botentekoop.nl  >  Vragen
Toon alle tips
Toon veel voorkomende vragen
Uw eigen tip of vraag opgeven
Veel voorkomende vragen

Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen:
- Advertentie op Botentekoop.nl
- Botentekoop.nl
- Het blad
- Advertentie opgeven en aanpassen
- Promoten
- Betalen

Ik heb een advertentie aangemaakt, maar deze staat niet op de website. Hoe kan dat?

De website heeft altijd wat verwerkingstijd nodig. Uw advertentie staat met maximaal 30 minuten op de website.

Hoe kan ik mijn advertentie wijzigen/ verlengen?

U kunt uw advertentie aanpassen of verlengen door in te loggen met de gegevens van het door uw aangemaakte account op www.botentekoop.nl. Deze heeft u via de email toegestuurd gekregen. Bent u deze kwijt? Klik dan op ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina.

Wanneer is de sluitdatum voor de eerstvolgende editie van het blad Boten en botentekoop.nl

Boten editie 10 sluit 1 oktober, 12:00.

Wanneer verschijnt mijn advertentie?

Boten editie 10, ligt 9 oktober 2014 in de winkel. Uw advertentie staat binnen 24 uur op o.a. botentekoop.nl, vaarkrant.nl, speurders.nl, tweedehands.nl, marktplaza.nl, marktnet.nl, tweedehands.net, watersportcursussen.nl

Hoe kan ik een abonnement op het blad Boten krijgen?

Graag vernemen wij uw NAW gegevens en om welk abonnement het gaat, een half jaar of een jaarabonnement. Stuur deze gegevens in een email naar particulier@bohilmedia.nl

Ik wil een abonnement op het blad Boten cadeau doen, kan dat?

Ja, graag vernemen wij uw NAW gegevens voor de factuur en de NAW gegevens van de abonneehouder. Ook vernemen wij graag of het om een half jaar of een jaarabonnement gaat. Stuurt u deze gegevens in een email naar particulier@bohilmedia.nl.

Waar is het blad Boten verkrijgbaar?

Het blad Boten is te koop in winkels, supermarkten, benzinestations en tabakszaken in Nederland. Indien het blad Boten niet bij u in de buurt verkrijgbaar is of uitverkocht is, kunt u uw tijdschriftenwinkel het blad laten bestellen bij distributeur Aldipress. Levering binnen 24 uur. Uw tijdschriftenwinkel kent deze service van Aldipress. Daarnaast ligt het blad Boten op jachthavens, jachtmakelaars en watersportwinkels.

Is het mogelijk om de website in een andere taal te lezen?

Onderaan de website kunt u via Google Translate een taal selecteren.

Wanneer verschijnen de nieuwste advertenties op botentekoop.nl

Op werkdagen verschijnen dagelijks nieuwe advertenties.

Mijn advertentie heb ik een tijd geleden aangemaakt en is al verkocht, maar deze staat nog op de website en ik krijg ook nog steeds reacties. Als ik inlog staat de advertentie niet in mijn overzicht. Wat gaat er fout?

Het kan zijn dat er bijvoorbeeld door een storing nog een oude advertentie op de website is blijven hangen. Wij verzoeken u een email te sturen naar particulier@bohilmedia.nl. met daarin de link naar de betreffende advertentie. Wij zullen deze dan voor u verwijderen.

Er staat een oplichter op uw site.

Graag vernemen wij de link naar de betreffende advertentie, zodat wij deze kunnen verwijderen. Deze kunt u kopieren uit de adresbalk bovenin. Stuurt u deze in een email naar particulier@bohilmedia.nl.

Ik heb een raar bod gekregen van een potentiële koper, wat nu?

Wees altijd alert op schimmige mails: aanbiedingen uit het buitenland, directe betaling via Western union en/of aanbiedingen die te mooi om waar blijken te zijn. Lees voor meer tips op botentekoop.nl, onderaan elke pagina of bel ons even: 020 509 11 44.

Kan ik mijn boot op Botentekoop ook op mijn Facebook pagina tonen?

Ja, dat kan. Druk op de Facebook knop bij de advertentiepagina van de boot. Daarna verschijnt er een venster met 'deel link', klik hierop. Daarna wordt de boot op uw Facebook pagina getoond.

Wat is de grootte van een bepaald formaat advertentie in het blad?

- 1/15e: 70 x 44 mm
- 1/16e: 51 x 50 mm
- 1/8e: 108 x 57 mm
- 2/15e staand: 70 x 105 mm
- 2/15e liggend: 146 x 44 mm
- 4/15e: 146 x 105 mm
- 6/15e: 222 x 105 mm
- 9/15e: 222 x 165 mm
- 15/15e: 222 x 281 mm

Zijn er nog andere mogelijkheden om mijn boot extra uit te lichten?

Elke editie verschijnt er een spreadpagina met daarop 6 tot 8 bijzondere Boten. De kosten voor deze positie zijn € 75,-.

Ook is het mogelijk om uw boot extra uit te lichten middels een interview. Dit zijn twee pagina's naast elkaar, welke volledig ingevuld zijn met informatie over uw boot. Wij sturen u een aantal vragen op welke wij graag ingevuld retour ontvangen inclusief de originele foto's op groot formaat. De kosten voor deze 2 pagina's bedragen € 300,-. Mocht u geinteresseerd zijn in de bijzondere boten pagina of het interview verzoeken wij u een email te sturen naar particulier@bohilmedia.nl en hierin het ID nummer van uw advertentie te vermelden. Wij nemen dan contact met u op.

Ik kan het merk en type niet wijzigen van mijn advertentie. Hoe kan dat?

Het klopt inderdaad dat u het merk en type zelf niet kunt wijzigen. Wij verzoeken u een email te sturen naar particulier@bohilmedia.nl. Geef hierin het juiste merk en type en het ID nummer van de advertentie aan. Wij passen dit dan voor u aan.

Als ik iets wijzig in mijn advertentie op Botentekoop.nl staat het niet gelijk op de website. Hoe kan dat?

De website heeft altijd wat verwerkingstijd nodig. Uw advertentie is met maximaal 30 minuten gewijzigd op de website.

Als ik iets wijzig in mijn advertentie op Botentekoop.nl is het niet gelijk op de doorgeplaatste websites gewijzigd. Hoe kan dat?

De website heeft maximaal 2 dagen nodig om de wijziging toe te passen op de doorplaatswebsites. Deze sites worden altijd pas 's nachts geupdate.

Hoe verwijder ik mijn advertentie?

Indien u bent ingelogd en bij 'Mijn boten' bent, klikt u op 'verwijderen'. Het kan maximaal 30 minuten duren voordat uw advertentie van de website verwijderd is.

Ik heb alles ingevoerd, maar als ik wil opslaan ben ik alles kwijt, krijg ik een leeg scherm en moet ik opnieuw beginnen. Wat gaat er fout?

Als u de melding 'Er is een fout opgetreden, deze wordt op dit moment gemeld aan de systeembeheerder' krijgt, is er wellicht een storing op de website of met het betaalprogramma. We raden u aan contact met ons op te nemen via particulier@bohilmedia.nl of bel met 020-509 11 44.

Als ik tekst en foto's heb ingevoerd, kan ik ze dan achteraf nog veranderen of wijzigen?

Ja, het merk en type staan vast, maar de overige teksten en foto's kunt u altijd wijzigen.

Kan mijn boot ook op Botenbank.com getoond worden

Ja, dat kan eenvoudig via "inloggen". Hier kunt u verschillende advertentieperiodes selecteren.

Hoe kan ik mooie foto's van mijn boot maken

Botentekoop heeft een unieke service. Kom langs met uw boot tijdens kantooruren van 9.00 tot 17.00 uur. Wij maken goede foto's van uw boot en plaatsen deze bij uw advertentie. Wij hebben een kantoor aan het IJ, adres: Sumatrakade 1299, 1019 RM, Amsterdam. Waypoint: 52.3812,4.92342.

Kan ik een filmpje tonen bij mijn advertentie?

Dat kan, ga naar "inloggen" –> advertentie aanpassen. Bij "Video" kunt u een Youtube link toevoegen of zelf een video uploaden.

Wordt mijn advertentie bovenaan geplaatst bij een verlenging?

Ja, uw advertentie wordt bovenaan geplaatst bij een verlenging.

Wordt bij een verlenging van mijn advertentie de teller op 0 gezet?

Nee, de teller wordt bij verlenging van een advertentie niet op 0 gezet. Dit kunt u doen door naar 'extra opvallen' te gaan. Hier zitten wel extra kosten aan verbonden.

Ik heb promoties aangevinkt, maar er gebeurt niks. Mijn geld is wel afgeschreven.

We raden u aan contact met ons op te nemen via particulier@bohilmedia.nl of bel met 020-509 11 44.

Ik wil mijn boot bovenaan de lijst van boten op Botentekoop.nl hebben.

Dat kan, via "inloggen" kan de boot eenmalig (omhoogplaatsen) of voor een bepaalde periode (topadvertentie) bovenaan de lijst met boten komen te staan. Zo wordt uw advertentie beter bekeken.

Ik krijg een foutmelding bij de betaling over Cookie instellingen bij Docdata.

Dit heeft met de Cookie instellingen te maken. U kunt deze instellingen als volgt wijzigen indien u Safari geopend heeft: Safari: Voorkeuren: Privacy: Blokkeer Cookies en andere websitegegevens: Nooit. Deze instellingen kunt u indien gewenst later weer terugzetten.

Ik wil betalen, maar dat lukt niet.

Als u de melding 'Er is een fout opgetreden, deze wordt op dit moment gemeld aan de systeembeheerder' krijgt, is er wellicht een storing met het betaalprogramma. We raden u aan contact met ons op te nemen via particulier@bohilmedia.nl of bel met 020-509 11 44.

Kan ik een factuur krijgen van mijn aankopen op uw website?

Nee, dit is helaas niet mogelijk, omdat u het bedrag zelf overmaakt via de website. Dit is wel mogelijk als u contact opneemt met een van onze medewerkers en met hun een eventuele verlenging afspreekt. Dit is dus enkel voor nieuwe opdrachten.

missing feedback icon