• Boten te koop
    • Motorboten
    • Zeilboten
    • Ongemotoriseerd
  • Tweedehands boten
    • Tweedehands motorboten
    • Tweedehands zeilboten
  • Populaire boten
    • Motorjachten en motorkruisers
    • Sloepen
    • Woonboten
    • Zeiljachten
    • Speedboten en Sportboten
    • Elektrische boten
  • Bootmotoren
    • Buitenboordmotoren
    • Binnenboordmotoren
  • Verkoop uw boot
  • Bedrijven
    • Bedrijven
    • Lidmaatschap
  • Watersportnieuws
    • Tips
    • Reviews
    • Kopen
    • Verkopen
BotentekoopBotentekoopBotentekoop
+ Plaats en Beheer Advertenties
Nederland (Nederlands) ▼
Nederland - Nederlands
France - Français
España - Español
United Kingdom - English
Deutschland - Deutsch
Login
Ontvang meldingen over nieuwe advertenties per e-mail
  • Type: Cruiseschepen
  • Lengte: 15+ m
  • Jaar: 2002 - 2012
  • Prijs: 300000+ €
Door u aan te melden, gaat u akkoord met onze Gebruiksaanwijzingen
img
img
  • Home⁄/
  • Boten te koop⁄/
  • Motorboten⁄/
  • Cruiseschepen⁄/
  • Inland Tanker⁄/
  • 2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
3,400,000 €
In verkoophaven, Nederland
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
2007 Inland Tanker TILL BENELUX
  • Home⁄/
  • Boten te koop⁄/
  • Motorboten⁄/
  • Cruiseschepen⁄/
  • Inland Tanker⁄/
  • 2007 Inland Tanker TILL BENELUX

2007 Inland Tanker TILL BENELUX | 110m

In verkoophaven, Nederland

3,400,000 € incl. BTW

engine

Motor

-

power

Totaal vermogen

-

engineHours

Motoruren

-

boatClass

Type

Cruise Ship

length

Lengte

109.96m

year

Jaar

2007

boatModel

Model

TILL BENELUX

capacity

Capaciteit

-

Kriesels Shipbroker BV

Bekijk telefoonnummer
Nederland

Bootdetails

Beschrijving
Motortankschip met 9 gecoate centertanks, rechthoekig voordek met 2 roerpropellers t.p.v. het achterschip en 2 roerpropellers t.p.v. het voorschip.

SCHEEPSGEGEVENS

Ex-naam schip: “TILL DEYMANN”.

Type schip: Futura Carrier.

Europanummer: 04805920.

Vlag: Duitsland.

Bouwjaar: 2007.

Gebouwd te: Kötter Werft te Haren-Ems, Duitsland.

Tonnage: 2.978,331

Lengte (m): 109,96

Breedte (m): 11,45

Diepgang (m): 3,50

Kruiplijnhoogte (m): 8,00 m; 6,60 m met het stuurhuis in de onderste stand; 5,70 m met de bovenbouw in de laagste stand; 4,25 m met ballast.

Levertijd: in overleg

Vaarsnelheid op stil water: ca 15,0 km/h geladen.

Vaargebied: Zone 3 en 4 binnen de EU, zone 2 in Nederland en de zone Rijn.

Inspectiedatum: 10 March 2025 te Merwehaven Rotterdam.

SCHEEPSPAPIEREN

Meetbriefnummer: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­HN 114938 / geldig t/m 30-08-2032

Certificaat van Onderzoek: Nr. SI 23458 ur./ geldig t/m 31-05-2028

Certificaat van Goedkeuring: ADN, Nr 4176 / geldig t/m 31-05-2028

Klassebureau: DNV GL, notatie ✠ 100 A5 I Tanker Type C, Double Hull, Int. Cargo Tank, Closed Venting, P = 50 kPa ✠ MC I (IMO nr. 8534928, DNV ID nr. G 112462.

/ geldig 31-05-2028.

Brandmerknummer / merken van teboekstelling: 40128 B 2023

Brandblusser: 2x vaste poeder/blusgas installaties

LAADGEDEELTE

Tank(s): 9x centertanks.

Coating: Fabr. Hempel, type Galvosil.

Inhoud m³: totaal 3.512 m³ bij 100% vulling volgens EG ijkcertificaat.

Slobtanks: 2 stuk, BB-sloptank 29,812 m³, SB-sloptank 30.042 m³(tanks aangebarcht tussen lading 4 en 5) en beide voorzien van een over- en onderdrukventiel.

Inhoud per tank (bij 100% vullingsgraad):  T1 = 384,407 m³, T2 = 384,609 m³, T3 = 383,947 m³, T4 = 384,463 m³, T5 = 383,881 m³, T6 = 384,813 m³, T7 = 384,615 m³, T8 = 384,541 m³, T9 384,804 m³.

Laadvermogen op 2,20 cm: 1.404,850 ton

Laadvermogen op 2,50 cm: 1.763,676 ton

Laadvermogen op 2,80 cm: 2.125,687 ton

Laadvermogen op 3,00 cm: 2.368,250 ton

Laadvermogen op 3,20 cm: 2.611,682 ton

Laadvermogen op 3,40 cm: 2.855,918 ton

Laad/los pompen: 9x Marflex b.v. deepwellpompen (2010), type MDPD-80, cap. elk 130 m³/h, aangedreven door een 380V elektromotor en voorzien van een frequentieregelaar.

Restlading pomp: 9x Pneumatisch aangedreven Marflex nazuigpompen.

Lossnelheid: Ca. 390 m³/h bij het lossen van 3 ladingtanks tegelijkertijd

Leidingsysteem: Dubbel 8” gegalvaniseerde leidingsysteem met 6”aftakkingen naar de ladingtanks en 3” aftakkingen naar de ladingpompen

Gasretoursysteem: Dubbele 6” gegalvaniseerde hoofdleiding met 3” aftakkingen naar de detonatieroosters en voorzien van 2 Protego overdrukventielen, type DE/S 150 IIB3 (+50 kPa) en 2 Protego onderdrukventielen, type SV/E-S 150 IIB3 (-3,5 kPa).

Verwarmingsketel: Geen.

Spiralen: Ja, 1½ & 3”ringleiding met 1½ spiralen in de ladingtanks.

Indeling schotten: Voorpiek / voormachinekamer (8,00 m / voorkofferdam / 9x centertanks / achterkofferdam / Achtermachinekamer ( 6,50 m.).

Materiaal: Casco Staal - Gelast

STUURHUT

Stuurhut is voor de salonroef: Stalen onderbak, boven dubbelwandig aluminium bovenbouw onderbouw met hydraulische hefkolom, hefhoogte ca 2,00 m. Met een bordes aan SB-zijde, voorzien van een L-vormige bureau aan SB-voorzijde, kastruimte met een keukenblok en 1 aanrecht aan de achterzijde, L-vormige bank met tafel aan aan de BB-voorzijde, plafond met inbouwspotjes, handbediende zonnewering, stuurmansluik en U-vormige houten lessenaar. Stuurhuis ingericht voor 1-mansstuurstelling, verder voorzien van 2 ruitenwissers op het middelste frontraam en vloerbedekking op de vloer.

Stuurhuis toegankelijk via een deur aan de SB-zijde.

Radar aantal / merk: 2x JRC kleuren rasterscanradars, type JMR - 609. 1x geplaatst op de voormast (tevens autokraan) en 1x geplaatst op radarmast aan de achterzijde van het stuurhuis.

Marifoon aantal / merk: 2x Alphatron & fabr. Icon, type IC-M 323.

Roeraanwijzer: Alphatron, type Alphaturn.

Auto pilot merk: Alphatron, type Alphariverpilot MF.

River Track Pilot: AlphaRiverTrackPilot

Echoloot merk: Alphatron, type Alphadepth.

GPS / Tresco kaarten / AIS: JRC met Tresco kaarsysteem.

Uitkijkcamera's: Ja, voormast en aan BB en SB zijde een camera.

Blauw bord: Elektrisch bedienbaar.

Telefooncentrale: Ja.

Binnendoor naar de woning: Nee.

Ladingsmeter / computer: Ja.

Airconditioning: Ja.

Windmeter: Ja.

Satelliet: Ja.

AIS: Ja.

VOORSTUWINGSINSTALLATIE ACHTERSCHIP

Roerpropellers: 2x fabr. Veth Propulsion, type VZ 400, bouwjaar BB-unit maart 2011, SB-unit mei 2011, elk aangedreven door een Volvo Penta, type D 12-D-E-MH, motornr. 1012637318 & 1012637316, 2x 450 pk (2x 331 kW) @ 1.800 rpm, bouwjaar omstreeks 2008, BB-motor 32707 bedrijfsuren, SB-motor 23574 bedrijfsuren.

Bediening: 2x Veth 1-handel roerpropellerbediening

VOORSTUWINGSINSTALLATIE VOORSCHIP

Roerpropellers: 2x fabr. Holland Roerpropeller, type HRP 3111, bouwjaar 2006, enkel aangedreven door een Volvo Penta, type D 12-D-E-MH, motornr. 101263717 & 1012644441, 2x 450 pk (2x 331 kW) @ 1.800 tpm, bouwjaar omstreeks 2008,

SB-motor 46808 bedrijfsuren, BB-motor 23574 bedrijfsuren.

Bediening: 2x HRP i-handel roerpropellerbediening.

Diversen: RVS Adblue tank compleet met pomp.

Schroeven: RVS Adblue tank compleet met pomp.

Schroeven: onbekend.

Reserveschroeven: onbekend.

Straalbuizen: aanwezig.

HULPWERKTUIGEN

Generatorset 1 (vmk SB-zijde): 120 kVA / 220 / 380 V Stamford generator, type UCM 274 E 1, aangedreven door een 4-cil. watergekoelde John Deere dieselmotor, type 4045 HFG 82 C, nummer CO 4045 L 305149, 128 pk (94 kW) @ 1.500 tpm, bouwjaar juni 2016, 41955 bedrijfsuren.

Generatorset 2 (vmk BB-zijde): 120 kVA /220/380 V Stamford generator, aangedreven door een 4-eil. watergekoelde JCB dieselmotor, type 448 TGWA-72, 98,08 pk (72 kW) @ 1.500 tpm, bouwjaar 2023, 8469 bedrijfsuren

Generatorset 3 (vmk BB-zijde): 250 kVA / 220 / 380 V Leroy Somer generator (juni 2015), type LSA M 46,2 L 9 C 6/4, aangedreven door de Volvo Penta diesel-motor, welke tevens de BB-roerpropeller aandrijft.

Hydrauliekunits: hydrauliekunits t.b.v. de voormast, de hefkolom en de overzakbare bovenbouw van het stuurhuis.

Ventilatoren: T.p.v. de voor- en achter machinekamer (t.p.v. de voor machinekamer met rvs klaproosters aan dek).

Overdrukinstallatie: T.p.v. de accommodatie en het stuurhuis.

Drinkwaterinstallatie a.s.: Watts hydrofoorinstallatie; warm water d.m.v. 2 Stiebel Eltron boilers, inhoud elk 120 liter; drinkwaterinstallatie verder voorzien van een koolstof- en een sedimentfilter en een UV-lamp, fabr. Aquamar.

Verwarming: Elektrische vloerverwarming in het stuurhuis; Dimplex elektrische radiatoren in de accommodatie.

Airconditioning: fabr. Daikin t.p.v. de achter accommodatie en het stuurhuis; units tevens geschikt voor het leveren van warme lucht.

Elektrische installatie: 24/220/380 Volt installatie, voorzien van o.a.: - diverse startaccu's en accu's t.b.v. verlichting en huishoudelijke apparatuur - walaansluiting

- Vacon frequentieregelaars - omvormers en accu laders - diverse schakelkasten - Werkina 2-draads monitorsysteem met touch screen.

TANKS

Brandstoftank: Achterschip; 28.048 liter, Voorschip; 44.393 liter.

Drinkwater: Achterschip; 16.388 liter, Voorschip; N.v.t.

Smeerolie: Achterschip; 2.163 liter, Voorschip; 2.163 liter.

Vuil olie: Achterschip; 4.400 liter, Voorschip; 4.147 liter.

Fecaliën tank: Achter; 832 liter.

Ballast schip: Onbekend.

POMPEN

Lens / ballastpomp 1 (vmk): 3" centrifugaalpomp, uitgevoerd door een 380 V elektromotor.

Lens / ballastpomp 2 (vmk): 3" centrifugaalpomp, uitgevoerd door een 380 V elektromotor.

Lens- / brandbluspomp (amk): 2" centrifugaalpomp, gericht door een 1-cil. Dieselmotor.

Fecaliënpomp: Aangedreven door een elektromotor.

Brandstof trimpomp (vmk): Aangedreven door een elektromotor.

Luchtinstallatie 1 (amk): 1-traps luchtcompressor via een V-snaar afvoerdeur 380 V elektromotor; compressor tevens voorzien van een 500 liter drukvat.

Luchtinstallatie 2 (vmk): Kaeser Kompressoren GmbH. luchtcompressor (schroefcompressor), bouwjaar 2006, type ASK 27, 8 bar @ 2.945 rpm, nr. 1221, binnengehaald door een 380 V elektromotor (tevens voorzien van een drukvat en een Quality Air luchtdroger).

Vaste brandblusinstallatie: T.p.v. de voor- en achter machinekamer (certificaat geldig tot 17-04-2025).

DEKINRICHTING

Ankerwerk: Achter; oliebadlieren, aangedreven door een 380 V elektromotor en 2x draadtrommels, 1x anker en 1x touwtrommel voorzien van een op afstand bedienbare ankervalinrichting; Voor; oliebadlieren, aangedreven door een 380 V elektromotor en 2x kettingschijven en 1 touwtrommel, 2 ankers.

Mast: hydraulisch klapbare aluminium radar combimast voorschip.

Autokraan / davit: Fabr. Butter hebetechnik GmbH, type TSK 20-15, hydraulisch toppend en zwenkend, met 380 V hijslier, hijsvermogen 2000 kg, bouwjaar 2007 (autokraan tevens voormast).

Roeiboot merk: Polyester volgboot.

ACCOMMODATIE

Accommodatie achterschip: Stalen roef (campagnedek), lengte 6 m, voorzien van een stalen toegangsdeur en 2x dubbelglas ramen in aluminium profiel: woonkamer met open keuken, voorzien van een L-vormig keukenblok met aanrecht en 1 spoelbak, verder met een Beko vaatwasser, 4-pits kookplaat, afzuigkap, Neff combimagnetron, 3 Miele koel-/vrieskasten en een L-vormige bank met tafel – slaapkamer 1: voorzien van een 2-persoonsbed, verder voorzien van een L-vormige bank met tafel, bureau en een vaste kast - badkuip, voorzien van een douche, zwevend toilet en een wastafel - betegelde badkamer, voorzien van een douche, toilet en wastafel - slaapkamer 2: voorzien van een 2-persoonsbed, vaste kasten, U-vormige bank met tafel, lichtkap en nooduitgang; verder een betegelde badkamer met douche, zwevende toiletpot en een wastafel - slaapkamer 3: voorzien van een 1-persoonsbed, vaste kasten, desktop en een lichtkap - slaapkamer 4: voorzien van een 1-persoonsbed, vaste kasten, desktop en een lichtkap - slaapkamer 5: voorzien van een 1-persoonsbed en vaste kasten - badkamer, voorzien van een douche, toilet, wastafel, Siemens wasdroger en een Beko wasmachine - hal met een nooduitgang aan BB-zijde.

Betimmering: wanden van meubelpanelen, plafonds van meubelpanelen met aanrecht, vloeren met zeil.

Accommodatie voorschip: Geen.

INFORMATIE

Het betreft een dubbelwandig motortankschip met 9 gecoate centertanks, type C.
Het vaartuig heeft een speciale rompvorm en voortstuwing.

Mede door de luchtsmering zou het vaartuig rustigere vaareigenschappen hebben, minder water onder de kiel nodig hebben en een geringer brandstofverbruik hebben dan vergelijkbare schepen.

Het schip werd in 2006 gebouwd en afgebouwd op een Duitse scheepswerf.

De kiellegging van het schip was op 22 december 2005. De tewaterlating was op 14 mei 2007. Het schip werd op 1 juni 2007 opgeleverd. Het ledige scheepsgewicht is 866 ton.

De 9 ladingtanks zijn uitgevoerd als centertanks en voorzien van een Hempel (Galvosil) conservering.
Het leidingwerk (dubbelleidingsysteem) is vervaardigd van gegalvaniseerde leidingen.

De totale tankinhoud van de ladingtanks is 3.512 m". Elke ladingtank is voorzien van een Deepwellpomp en een pneumatische nazuigpomp. De restladingverklaring werd afgegeven op 14 juni 2007.

Op 5 mei 2017 werd het vaartuig bij Werf 't Ambacht te H.I. Ambacht op de dwarshelling ultrasoon op dikte gemeten. De gemeten plaatdiktes wijken nauwelijks af van de nieuwbouw waarden.

Het Certificaat van Onderzoek, het Certificaat van Goedkeuring en het klasse-certificaat van DNV zijn allen geldig tot 31 mei 2028. De Meetbrief is geldig tot augustus 2032.

In 2011 werden 2 nieuwe Veth Propulsion roerpropellers t.p.v. het achterschip geïnstalleerd. De beide roerpropellers worden elk aangedreven door een 331 kW Volvo Penta dieselmotor. In de voormachinekamer zijn eveneens 2 roerpropellers geïnstalleerd, beide fabr. Holland Roer Propeller.

Deze units werden bij de bouw in 2006 geïnstalleerd en worden eveneens aangedreven door een 331 kW Volvo Penta dieselmotor.

Door de roerpropellers is de manoeuvreerbaarheid van het vaartuig zeer goed. Vooral voor het uitvoeren van bunkerwerk in de zeehavens is dit een groot voordeel. Door de toegepaste configuratie is de vaarsnelheid beperkt. Door lucht onder de scheepsbodem te blazen zou de weerstand door het water worden verminderd. De kruiplijnhoogte van het vaartuig is door de ballasttank 4,25 m.

De elektrische installatie is o.a. voorzien van generatorsets van elk 120 kVA. De BB roerpropellermotor drijft tevens een 250 kVA generator aan welke stroom levert door de aandrijving van de Deepwellpompen aan dek. De achter machinekamer is voorzien van aluminium vloerplaten en TL-verlichting.

De voor machinekamer is voorzien van stalen vloerplaten en TL-verlichting.

De achter accommodatie is o.a. voorzien van 5 slaapkamers. De accommodatie is verdeeld in een bovendekse ruimte met o.a. een kapiteinshut met badkamer en een woonkamer met open keuken.
Onderdeks zijn 4 slaapkamers en 2 badkamers aanwezig. De accommodatie en het stuurhuis zijn voorzien van airconditioning. Het stuurhuis is voorzien van vloerverwarming. De accommodatie is geschikt voor de exploitatiewijze A 1, A2 en B. Er is geen vooraccommodatie aanwezig.

Het stuurhuis is geplaatst op een hydraulische hefkolom en is voorzien van alle benodigde nautische apparatuur waaronder 2 radarinstallaties.

Het schip kan (eventueel) geleverd worden met een T/C van een bevrachter.

Levering in overleg.

 

Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of bellen met +31 (0)612-890610.

Deze informatie wordt in goed vertrouwen gegeven en ontvangen. Kriesels Shipbroker BV en/of haar medewerkers zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk voor deze informatie, noch voor de gevolgen van de staat van onderhoud en/of uitrusting waarin het schip zich op enig moment bevindt. Elke potentiële klant raden wij aan om het schip te laten inspecteren door een gekwalificeerd expert.



Meer informatie

Interieur

  • Aantalslaapplaatsen:
  • aantaltoiletten:
  • Geluidsinstallatie:

Motor

Specificaties

description

Meer gegevens nodig?

Vraag het de verkoper

Voortstuwing

Brandstof:Overige

Afmetingen

Afmetingen

Lengte over alles:109.96m

Max diepgang:3.5m

Breedte:11.45m

Diversen

Romp materiaal:Stalen

Tanks

Drinkwatertank:

Brandstoftank:

Afvalwatertank:

measurements

Meer weten over de specificaties?

Vraag het de verkoper

Meer van deze dealer

Bekijk telefoonnummer

2022 HDPE Werk Boten

Prijs aanvragen

In verkoophaven, Nederland

2022 HDPE Werk Boten

2023 Offshore Jack Up Vessel

Prijs aanvragen

In verkoophaven, Nederland

2023 Offshore Jack Up Vessel

2025 Italia Yachts (new Built) CABES YACHT

Prijs aanvragen

In verkoophaven, Nederland

2025 Italia Yachts (new Built) CABES YACHT

2023 New Built Sea Container Vessel

Prijs aanvragen

In verkoophaven, Nederland

2023 New Built Sea Container Vessel

Diensten

img

2007 Inland Tanker TILL BENELUX | 110m

In verkoophaven, Nederland

3,400,000 € incl. BTW

Kriesels Shipbroker BV
Aangeboden door

Kriesels Shipbroker BV

Bekijk telefoonnummer
img
img
img
Copyright © 2025 Boats Group - Alle rechten voorbehouden | Botentekoop.nl - een merk van boats.com
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacybeleid
  • Over ons
  • Adverteer bij ons
  • Verkoop mijn persoonsgegevens niet
  • Keuzes toevoegen