Scheepsmakelaardij Goliath
+31 (0)515 560410
1 of 24
Scheepsmakelaardij Goliath
+31 (0)515 560410
Jaar | 2010 |
Merk | Bas Comfort 900 Retro |
Model | Cabin Sloep |
Type | Tenders |
Lengte | 9m |
Brandstof | Elektrisch |
Rompmateriaal | Aluminium |
Rompvorm | Overige |
HIN | 1 |
Aangeboden door | Scheepsmakelaardij Goliath |
Prachtige Aluminium Cabin sloep van 9 mtr van 1e eigenaar.
Heeft hem zelf laten bouwen bij Bas Aluminium Boten.
Er zijn wat foto's geplaatst uit het blad Sloepenfan uit 2010 met een uitgebreide beschrijving
de volledige reportage kan worden toe gestuurd bij interesse.
Later is er een dak op de open kuip geplaatst zodat er zonnepanelen aan boord konden.
Geen onderhoud meer geen angst voor een slecht onderwaterschip
Electrische aandrijving en volledig zelfsuporting door de zonnepanelen en Generator van 12 kw
Eigenaar stopt met de watersport.
Lengte over alles | 9m |
Max diepgang | 0.95m |
Breedte | 3.15m |
Drinkwatertank | 1 x 77 l () |
Brandstoftank | 1 x 90 l () |
Afvalwatertank | 1 x 17 l () |
Enkele kooien | 3 |
Hutten | 1 |
Toiletten | 1 |
Motormerk | Piktronics |
Model motor | PMSM 10 |
Bouwjaar motor | 2009 |
Motortype | Buitenboord |
Brandstof | Elektrisch |
Walstroomaansluiting | ✓ |
Generator | ✓ |
Omvormer | ✓ |
CD-speler | ✓ |
Boegschroef | ✓ |
Elektrische bilgepomp | ✓ |
Verwarming | ✓ |
Koelkast | ✓ |
Acculader | 3 stuks laders |
Beautiful Aluminum Cabin sloop of 9 mtr from 1st owner.
Had it built himself at Bas Aluminium Boten.
There are some pictures from the magazine Sloepenfan from 2010 with a detailed description
The full report can be sent if you are interested.
Later a roof was placed on the open cockpit so solar panels could be put on board.
No more maintenance, no fear of a bad underwater ship
Electric drive and fully self-sufficient by the solar panels and 12 kw generator.
Owner stops water sports.
Wunderschöne 9-Meter-Aluminium-Kabinenschaluppe vom ersten Besitzer.
Hat es selbst gebaut bei Bas Aluminium Boten.
Es sind einige Bilder aus der Zeitschrift Sloepenfan von 2010 mit einer ausführlichen Beschreibung eingestellt
der vollständige Bericht kann bei Interesse zugeschickt werden.
Später wurde das offene Cockpit mit einem Dach versehen, so dass Sonnenkollektoren an Bord angebracht werden konnten.
Keine Wartung mehr, keine Angst vor einem schlechten Unterwasserschiff
Elektrischer Antrieb und vollständige Selbstversorgung durch die Sonnenkollektoren und den 12-kW-Generator
Der Eigner gibt den Wassersport auf.