Motor
MAN D2868 LE425
Totaal vermogen
1576pk
Motoruren
-
Type
Motorjachten en Motorkruisers
Lengte
36.60m
Jaar
2024
Model
K584 Hull 2
Capaciteit
-
TWW Yachts Monaco
Bootdetails
Beschrijving
K-584 is gebouwd in staal en aluminium volgens een ontwerp van A. Vallicelli & C. Yacht Design.
K-584 heeft een opvallend mannelijk exterieur met een militaire uitstraling en een rode gestileerde “K” naar de boeg toe.
Aangedreven door 2 x MAN D2868 LE 425 motoren die een topsnelheid van 14,4 knopen leveren en een bereik van 6.000 zeemijlen bij een kruissnelheid van 10 knopen, biedt ze maximaal comfort, wat leidt tot minimale trillingen en geluid.
Yachting Expertise staat nu klaar om het projectmanagement van de bouw van romp nr. 2 te verzorgen voor een eigenaar die op zoek is naar een explorer schip.
K Yachts stelt verschillende opties voor met een maximum van 300, 350 en 500GT.
BELANGRIJKSTE Kenmerken:
- ZEER LAAG VAREN
Slechts 2,25 meter maximale diepgang bij volle lading om dichter bij elke bestemming te komen. - VERBAZEND COMFORT
Slechts 38-42 dB geluidsniveau en trillingen onder 0,3 mm/s voor de ultieme rustige cruise-ervaring. - LANGE AFSTAND REIZEN
Slechts 75 liter per uur bij 10 knopen. Haar ongelooflijk lage verbruik maakt tot 6.000 mijl non-stop mogelijk. - KOELSYSTEEM VOOR DE MOTORRUIMTE
De machines werken op hun ideale temperatuur en de bemanning kan comfortabel werken terwijl de buitenruimtes schoon, geurloos en stil blijven.
Contactinformatie
Meer informatie
Accommodaties
Eigenaar's feest:
• N. 1 Eigenaar suite
• N. 4 Gasten hutten
Scheepsbezetting:
• N. 1 Kapitein hut met een tweepersoonsbed
• N. 2 Bemanning hutten met elk twee bedden
Machines
Hoofdmotoren:
De jacht moet worden uitgerust met twee veerkrachtig gemonteerde dieselmotoren model MAN D2868 LE425 met een vermogen van 588 KW @ 2100 tpm, die voldoen aan de toepasselijke resolutie inzake uitlaatgasemissies.
Hulpmotoren:
De jacht moet worden uitgerust met twee dieselgeneratoren model Kohler 80EFOZDJ van 80 ekW 400 VAC 50 Hz bij 1500 tpm; de generatoren moeten klaar zijn voor automatische parallelle werking en de dieselmotor moet voldoen aan de toepasselijke resolutie inzake uitlaatgasemissies. Elke van de hoofgeneratoren moet in staat zijn om te voldoen aan de behoeften van het schip, onder normale werking.
Snelheid en bereik:
De jacht moet worden ontworpen voor de volgende snelheid bij proefverplaatsing:
• maximale snelheid van 14,0 knopen met hoofdmotor op 100% van MCR
• kruissnelheid van 12,0 knopen met hoofdmotor op 50% van MCR
• economische snelheid van 10 knopen
Het bereik van het schip bij de proefverplaatsing moet als volgt zijn:
• 3400 mijl bij kruissnelheid
• 5400 mijl bij economische snelheid
Classificatie en certificering
De yacht, inclusief zijn machine, uitrusting en inrichting, zal worden gebouwd in overeenstemming met de regels en voorschriften van Registro Italiano Navale voor de classificatie van charterjachten en in overeenstemming met REG CODE Deel A.
De volgende klassenotatie zal worden toegewezen:
C HULL, ● MACH, Ych, KORTE AFSTAND, DMS, AUT-UMS (Y)
Interieurinrichting
De indeling van de accommodatie zal overeenkomen met de algemene indelingstekening. Het interieur van het vaartuig is gebaseerd op de veronderstelling dat het ontwerp een gemeenschappelijke en uniforme stijl in detail en constructie in alle gebieden zal hebben. De uitzondering is het bemanningsgebied, dat iets eenvoudiger zal zijn, maar desondanks zullen er geen lagere normen voor constructie, sanitair, verlichting of afwerking worden geaccepteerd.
De standaard voor de interieurconstructie is gebaseerd op Motorjacht “K 584” gebouwd door C.P.N.
In de indeling van de ruimtes en de verschillende diensten zal elke mogelijke voordeel van de beschikbare ruimte worden benut en de verschillende inrichtingen zullen op de meest efficiënte manier worden geplaatst en geïnstalleerd. Inrichtingen en apparatuur die gemakkelijke toegang vereisen voor bediening of onderhoud, zullen op posities worden geplaatst zodat toegang verzekerd is zonder onnodige verstoring van andere inrichtingen in de directe omgeving. Waar het noodzakelijk is voor onderhoud van installaties en verborgen systemen, zullen geheime afneembare panelen worden geïnstalleerd.
Hul
De rompvorm moet van het type bilge round zijn met een vlakke kiel, goede dead rise, transom achterschip en een plomp gevormde boeg met een bolle boeg. De romp moet ook zijn uitgerust met een skeg met voldoende sterkte voor dokdoeleinden. De romp moet worden gebouwd van hoogwaardig staal.
Kenmerken
Elektrische uitrusting
Generator:✓
Omvormer:✓
Elektronica
Radardetector:✓
Windsnelheid en -richting:✓
Televisie:✓
Navigatiecentrum:✓
Plotter:✓
Stuurautomaat:✓
Radio:✓
Kompas:✓
GPS:✓
Kuipspeakers:✓
Marifoon:✓
Uitrusting binnen
Vaatwasser:✓
Boegschroef:✓
Wasmachine:✓
Elektrische bilgepomp:✓
Oven:✓
Magnetron:✓
Airconditioning:✓
Verwarming:✓
Warm water:✓
Koelkast:✓
Watermaker:✓
Vriezer:✓
Zeewaterpomp:✓
Uitrusting buiten
Teak in kuip:✓
Kuipdouche:✓
Teak gangboorden:✓
Hydraulische loopplank:✓
Zwemladder:✓
Voortstuwing
Motor 1
Motormerk:MAN
Model motor:D2868 LE425
Totaal vermogen:788pk
Motortype:Binnenboord
Aandrijving:Directe aandrijving
Brandstof:Diesel
Motor 2
Motormerk:MAN
Model motor:D2868 LE425
Totaal vermogen:788pk
Motortype:Binnenboord
Aandrijving:Directe aandrijving
Brandstof:Diesel
Afmetingen
Snelheid en afstand
Kruissnelheid:14kn
Afmetingen
Lengte over alles:36.6m
Max diepgang:2.26m
Min diepgang:1.95m
Breedte:8.25m
Lengte waterlijn:34.45m
Diversen
Romp materiaal:Stalen
Tanks
Drinkwatertank:1 x 9500 l
Brandstoftank:1 x 47500 l
Afvalwatertank:1 x 7500 l
Accommodatie
Hutten:5
Toiletten:6

















































