- Toegevoegd: Nieuwste eerst
- Toegevoegd: Oudste eerst
- Jaar: Nieuwste eerst
- Jaar: Oudste eerst
- Lengte: Langste eerst
- Lengte: Kortste eerst
- Prijs verkocht: Hoogste eerst
- Prijs verkocht: Laagste eerst
- Model: (A tot Z)
- Model: (Z tot A)
- Afstand: dichtstbijzijnde eerst
- Afstand: verste eerst
2024 Antaris Seventy5
108,805 €Oegstgeest, Nederland8m - 2024Jachthaven Poelgeest B.V.2024 Antaris Sixty6
74,250 €Oegstgeest, Nederland7m - 2024Jachthaven Poelgeest B.V.2024 Antaris Fifty 5
53,365 €Oegstgeest, Nederland6m - 2024Jachthaven Poelgeest B.V.2010 Antaris RB 18
24,500 €Rijnsburg, Nederland6m - 2010Smits Jachtmakelaardij2006 Antaris RB16
24,900 €Rijnsaterwoude, Nederland6m - 2006VERSCHUUR WATERSPORT BV- Lokale levering beschikbaar
1998 Antaris 720 Cabinato
35,000 €Rotterdam, Nederland8m - 1998Smits Jachtmakelaardij 2023 Antaris Seventy5
110,630 €Amsterdam Peek, Nederland8m - 2023Peek Watersport Centrum2024 Antaris Sixty6 (op voorraad)
71,235 €Amsterdam Peek, Nederland7m - 2024Peek Watersport Centrum2023 Antaris Fifty5
55,960 €Amsterdam Peek, Nederland6m - 2023Peek Watersport Centrum2023 Antaris Sixty6 (direct leverbaar)
70,790 €Amsterdam Peek, Nederland7m - 2023Peek Watersport Centrum2024 Antaris Sixty6 (direct leverbaar)
72,685 €Amsterdam Peek, Nederland7m - 2024Aangeboden door: Peek Watersport Centrum2024 Antaris Seventy5
110,630 €Amsterdam Peek, Nederland8m - 2024Aangeboden door: Peek Watersport Centrum

Om in het drukke marktsegment van sloepen in Nederland als marktleider te boek te staan is een positie die je als botenbouwer niet zomaar krijgt toegeworpen, je moet er wel wat voor doen. Antaris boats heeft dit gedaan met een uitgebreide modellenreeks sloepen waarmee ze vanaf het begin van de sloepenrevolutie op het water een voorname rol speelt. De werf levert een Hollands kwaliteitsproduct.De basis van het succes is bij Antaris de degelijkheid van het polyesterwerk. Een geavanceerde geautomatiseerde polyesterdosering garandeert een constante kwaliteit en sluit de kans op osmose uit omdat luchtinsluitingen of vervuiling met stofdeeltjes, zoals bij hand lay up methode gemakkelijk kan voorkomen, niet mogelijk is. Daarnaast worden Antaris sloepen eigenlijk veel te zwaar gebouwd. Ver boven de eisen die de CE regelgeving voorschrijft. Dit extra gewicht komt niet alleen ten goede aan extra rompdikte maar ook aan de constructie van dek en binnenschaal. Deze hebben een sandwich constructie. Geen bewegende enkelwandige schalen dus die na een aantal jaren gebruik haarscheurtjes kunnen gaan vertonen. De solide bouw heeft een aantal voordelen. Het extra gewicht zorgt voor extra stabiliteit en geeft de sloep een relaxed vaargedrag, helemaal wat je van een boot als dit type verwacht. Daarnaast blijven door de goede kwaliteit gebruikssporen op de wat langere duur, beperkt. Zodra de boot weer verkocht wordt zal dit en de goede naam van de werf voor een vlotte transactie zorgen.